مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-23بين الملل

مقام سابق موساد: موشک های حزب الله به هر نقطه از اسراییل می رسند


در ادامه ترس ها و نگرانی های رژیم صهیونیستی از مانور نظامی جنبش حزب الله لبنان، معاون سابق «موساد» تصریح کرد که موشک های حزب الله تمام مساحت سرزمین های اشغالی را پوشش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امیرام لوین ، سرلشکر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از قدرت نظامی جنبش حزب الله لبنان، تاکید کرده که نیروها و موشک های این جنبش قادرند به هر نقطه از اراضی اشغالی برسند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی رای الیوم و به نقل از منابع عبری، لوین که معاون سابق موساد هم بوده، تصریح می کند: حزب الله می تواند مناطق بسیار وسیع و پرجمعیت اسراییل را با ده ها هزار موشک مورد هدف قرار دهد .

پیش از این، روزنامه عبری جروزالم پست فاش کرده بود که اکثریت مقامات نظامی صهیونیست همچنان تاکید دارند که حزب الله به دلیل قدرت نیروهای ویژه رضوان و حدود 150000 موشک آن، بزرگ ترین تهدید برای تل آویو محسوب می شود.

در پی برگزاری یک مانور نظامی توسط حزب الله در جنوب لبنان، ترس رژیم صهیونیستی از درگیری افزایش یافته است؛ رسانه های عبری در این باره گزارش دادند: سلاحی که در این مانور نشان داده نشد، موشک های دقیق بود؛ این مشکلی است که خواب را از چشم نهادهای امنیتی و نظامی اسراییل دور می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق موساد: موشک های حزب الله به هر نقطه از اسراییل می رسند

مقام سابق موساد: موشک های حزب الله به هر نقطه از اسراییل می رسند