مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-25پزشكي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه خیر ساز حوزه درمان بندرلنگه


آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه مرتبط با حوزه درمان، کاملا خیر ساز با اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال در بندرلنگه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه مرتبط حوزه درمان، کاملاً خیر ساز با اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال در بندرلنگه پیش از ظهر یکشنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خیرین سلامت شهرستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بندرلنگه، مدیران شبکه بهداشت و بیمارستان بندرلنگه برگزار شد.

غلامعلی جاودان ضمن تقدیر از حضور فعال خیرین در عرصه سلامت و بهداشت به ویژه خیر نیک اندیش حاج عبدالجلیل امیدی گفت: طی این آیین، همراه سرای بیمارستان شهدای بندرلنگه با متراژ 110 متر و برآورد هزینه 6 میلیارد ریال، بخش ICU با ده تخت و متراژ 420 متر مربع و برآورد هزینه 30 میلیارد ریال، پانسیون 5 واحدی پرستاران با متراژ 320 متر و براورد هزینه 11 میلیارد ریال، مهدکودک با متراژ 45 مترمربع و هزینه 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طی این آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بخش اطفال با 30 تخت و متراژ 380 متر، و برآورد هزینه 30 میلیارد ریال، کلینیک شیمی درمانی و اورژانس با متراژ 1000 متر مربع و برآورد هزینه 100 میلیارد ریال و بخش مامو گرافی با برآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه خیر ساز حوزه درمان بندرلنگه

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه خیر ساز حوزه درمان بندرلنگه