مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-17سياسي

ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده ها


حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.

- ، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.

محمدی مسئول کارگروه سفره و تغذیه خانواده در رویداد خانواده و فرهنگ عامه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی، تجلی و معرفی زنان سرآشپز و مروج غذاهای محلی و جایگاه غذای ایرانی در تحکیم نهاد خانواده از اهداف و محورهای این کارگروه در رویداد خانواده و فرهنگ عامه است.

وی افزود: نمایشگاه الگونشان، غرفه های سبک زندگی، رویدادهای خانواده محور، سفرهٔ بین الملل و جشن پایانی نیز در این محور گنجانده شده اند.

مسئول کارگروه سفره و تغذیه خانواده خاطر نشان کرد: نان ها و پیش غذاهای محلی، سفره های آیینی، سفره نوروز، سفره های مذهبی و نذری، غذاهای ایرانی، آش ها و آبگوشت های محلی و انواع سالاد و ترشی از موضوعات مرتبط با اهداف این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده ها

ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده ها