مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12ورزشي

واکنش رییس فدراسیون دوچرخه سواری به مشکلات رکابزنان پارا


رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه ای از نظر .

- رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون های تجهیزات محور داشته باشند.

رسول اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اعزام 4 دوچرخه سوار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: مهدی محمدی، بهروز فرزاد، رضا رشنو و محمد دلیر حیدرآبادی 4 دوچرخه سواری هستند که از سوی کمیته ملی پارالمپیک حضورشان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده و تصور نمی کنم افراد دیگری به این لیست اضافه شود.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده سازی دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی اردوی برون مرزی نیز پیش بینی شده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: اردوی برون مرزی زمانی مثمرثمر است که مسابقه ای داشته باشند در غیر این صورت اعزام به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس فدراسیون دوچرخه سواری به مشکلات رکابزنان پارا

واکنش رییس فدراسیون دوچرخه سواری به مشکلات رکابزنان پارا