مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-15حوادث

دستگیری 9 هزار و 200 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در البرز


از ابتدای سال در حدود 9 هزار و 200 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده است.

- کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: از ابتدای سال در حدود 9 هزار و 200 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید هداوند صبح شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در استان البرز اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 4 تن انواع مواد مخدر کشف و حدود 9 هزار و 200 نفر هم دستگیر شده است.

وی بیان کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری 4 هزار و 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مأموران پلیس استان البرز کشف شده که این عملیات ها منجر به متلاشی شدن 18 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و دستگیری 5 هزار و 393 نفر قاچاقچی و توزیع کننده شده است.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اجرای طرح های مستمر جمع آوری معتادان متجاهر در استان، گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون 3 هزار و 868 نفر از معتادان متجاهر سطح شهر جمع آوری و برای گذراندن مراحل درمان به کمپ های ماده 16 استان تحویل شده اند.

وی از افزایش 280 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این آمار بیانگر عزم جدی پلیس و دستگاه های متولی برای ساماندهی معتادان متجاهر در استان البرز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 هزار و 200 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در البرز

دستگیری 9 هزار و 200 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در البرز