مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-05سياسي

پلمب یک استودیو آتلیه عکاسی در مهریز به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه


دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مهریز از پلمب یک آتلیه عکاسی در شهرستان مهریز به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

- ایسنا/یزد دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مهریز از پلمب یک آتلیه عکاسی در شهرستان مهریز به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

محمدسجاد اعتباری در این باره اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در اصناف، طرح های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی فعال در فضای مجازی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی اجرا می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضمون کشف حجاب و رفتارهای هنجارشکنانه توسط خانمی در آتلیه عکاسی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت، افزود: طی بازدید توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی به لحاظ عدم رعایت شئونات اسلامی با دستور دادستان، توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر دادستانی مهریز، اعتباری گفت: در این راستا بازگشایی مجدد این اتلیه استودیو تا رسیدگی به پرونده قضایی آنها ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک استودیو آتلیه عکاسی در مهریز به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه

پلمب یک استودیو آتلیه عکاسی در مهریز به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه