مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18سياسي

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دستور کار قرار گرفت.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 170 رأی موافق، 18 رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در جلسه با این تحقیق و تفحص موافقت کردند.

محورهای این تحقیق و تفحص به شرح زیر است: 1- گزارشی از مصادیق، میزان و نحوه سرمایه گذاری اوقاف طی 5 سال اخیر، از محل اعتبارات دولتی و موقوفات و بقاع متبرکه و سایر 2- گزارش از مصادیق، میزان و نحوه هزینه کرد حق النظاره و حق التصدی که به شکل متمرکز در دست ریاست سازمان قرار می گیرد و طی 5 سال گذشته 3- گزارش مبسوط از رقبه ها و موقوفاتی که سالیان سال است به ثمن بخس در اختیار افراد ذی نفوذ و غیر مرتبط قرار گرفته است.

4- گزارش مبسوط از میزان مبالغ موجود در حساب های بانکی ادارات کل و سازمان که ماه ها است در بانک ها رسوب یافته است 5- گزارش از نحوه و چگونگی هزینه کرد حفظ عین و علت افزایش آن و مصادیق هزینه کرد آن 6- گزارش از نحوه و چگونگی نظارت بر عملکرد هزینه ای اعتبارات غیر دولتی اوقاف طی 5 سال گذشته 7- گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف