مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:402023-07-06سياسي

هیئت تراز اهل بیت یک جمعیت سیاسی است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هیئت تراز اهل بیت یک جمعیت سیاسی بوده و گریه برای امام حسین (ع) و حتی کلمه لااله الاالله سیاسی است.

- زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هیئت تراز اهل بیت یک جمعیت سیاسی بوده و گریه برای امام حسین (ع) و حتی کلمه لااله الاالله سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی، شامگاه چهارشنبه در نشست کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی استان زنجان اظهار کرد: هشیاری و آگاهی مسئله مهم امروز است که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید کردند و در طول تاریخ نیز همواره با آن مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مقطعی همه تلاش بنی امیه این بود که در خانه ائمه اطهار را ببندد و ارتباط مردم را با آن ها قطع کند، ابراز کرد: 100 سال اجازه ندادند احادیثی که راویان از پیامبر (ص) شنیده بودند، نوشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: اکنون نیز به بهانه آزادی بیان عده ای به مقدسات مسلمانان توهین می کنند و قرآن را آتش می زنند و این کارها نتیجه همان توطئه ها نسبت به اسلام و مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) فرمود که پدر من را با ذکر قربت الی الله به شهادت رساندند، تصریح کرد: این وقایع نتیجه جدا شدن قرآن از اهل بیت (ع) است و در غدیر نیز حدیث ثقلین نیز تاکید شده که قرآن و عترت نباید از یکدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت تراز اهل بیت یک جمعیت سیاسی است

هیئت تراز اهل بیت یک جمعیت سیاسی است