مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-18اجتماعي

️احداث 3 پارکینگ در بزرگراه کربلا گردنه پاطاق


️رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سرپل ذهاب از ️احداث 3 پارکینگ در بزرگراه کربلا گردنه پاطاق خبر داد.

- میلاد جسری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین و ایمن سازی گردنه پاطاق سه پارکینگ در این منطقه احداث شده است.

️وی با اشاره به اهمیت سفرهای ایام اربعین حسینی و تأمین ایمنی محورهای مواصلاتی تحت پوشش، افزود: از ابتدای سال جاری ارتقای ایمنی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی خسروی در دستور کار قرار گرفته است.

️رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سرپل ذهاب فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را مهم ترین اولویت در بین فعالیت حوزه راهداری برشمرد و تصریح کرد: آشکارسازی، ایمن سازی نقاط پرتگاهی و مستعد حادثه، ارتقای روشنایی، نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ های ایمنی شامل گاردریل، هندریل و نیوجرسی از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیرهای عبوری زائران توسط راهداران استان در حال اجرا است.

جسری عنوان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در مسیر تردد زوار اربعین می توان به عملیات شانه سازی در محور کل داوود به حبیبوند در باند رفت و برگشت، تعریض و ریزش برداری محور گردنه پاطاق پیچ تلمبه خانه و رفع اختلاف شانه با سطح راه محور گردنه پاطاق تا حبیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️احداث 3 پارکینگ در بزرگراه کربلا گردنه پاطاق

️احداث 3 پارکینگ در بزرگراه کربلا گردنه پاطاق