مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01اقتصادي

جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است


استاندار هرمزگان با اشاره به طرح های حوزه نفت گفت: با اجرای این طرح ها شهرستان جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه نفتی است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به طرح های حوزه نفت گفت: با اجرای این طرح ها شهرستان جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه نفتی است.

مهدی دوستی صبح امروز (10 تیرماه) در دیدار با مردم شهرستان جاسک، اظهار کرد: تاکنون دو سفر جامع به شهرستان جاسک داشته ایم و در حدفاصل سفرها در حوزه آب و راه شهرستان منابع قابل توجهی تخصیص داده شده است که، امیدواریم همین امسال مردم خروجی این منابع را ببینند و مشکل آب شهرستان جاسک حل شود.

وی افزود: در بحث اعطای مجوزات صید و صیادی که یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان بود اتفاق مبارکی در استان افتاده است و زمینه ثبت نام شناورداران و صیادان برای اخذ مجوز صید فراهم شده است، ضمن اینکه رویه های گمرکی در یکی از بنادر جاسک نیز به تصویب رسیده است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در پاسخ به دغدغه ها در حوزه های مربوط به ورزش و زیرساخت های درمانی نیز عنوان کرد: حتما مدیرکل ورزش و جوانان و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را مامور خواهیم کرد که سفری ویژه به جاسک داشته باشند ضمن اینکه تمام موارد نیز در مرکز استان بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است

جاسک در حال تبدیل شدن به منطقه ای نفتی است