مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 20:102023-06-29اقتصادي

سرمایه گذاری یک هزار میلیاردی در کارخانه سیمان سفید ازنا


رییس سازمان صنعت لرستان، حجم سرمایه گذاری سیمان سفید ازنا را یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 16 و 7 میلیون یورو تسهیلات ارزی پروژه بود که از طریق صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ازنا، بهمن جعفری عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار از کارخانه سیمان سفید ازنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی کارخانه سیمان سفید ازنا سال 97 با ظرفیت تولید روزانه 600 تن انواع سیمان سفید و سالانه 220 هزار تن شروع شد.

وی با اشاره به اینکه وجود معادن در کنار خط تولید و نزدیکی به خط ریلی از مزیت های کارخانه سیمان سفید ازنا است، افزود: کارخانه سیمان سفید ازنا اولین کارخانه سیمان سفید غرب کشور و دومین کارخانه سیمان سفید بعد از مشهد به لحاظ تکنولوژی و ظرفیت است.

رییس سازمان صنعت لرستان گفت: نکته قابل توجه اینکه کارخانه سیمان سفید ازنا با توجه به اینکه فرایند زیست محیطی در خود مجموعه انجام می شود، اصلا آلودگی ندارد و صنعت سبز محسوب می شود.

جعفری حجم سرمایه گذاری پروژه را یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 16 و 7 میلیون یورو تسهیلات ارزی پروژه بود که از طریق صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

وی اشتغال زایی پروژه را 150 نفر عنوان کرد و گفت: این کارخانه که به دست مهندسین ایرانی احداث شده است، تا پایان سال جاری تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک هزار میلیاردی در کارخانه سیمان سفید ازنا

سرمایه گذاری یک هزار میلیاردی در کارخانه سیمان سفید ازنا