مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-07فرهنگي

برترین های جشنواره ملی «آش و غذاهای سنتی نیر» معرفی شدند


شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیز در حالی به خط پایان رسید که سرآشپزان ممتاز به عنوان داور برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر که در منطقه گردشگری بولاغلار برگزار شد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به تجربه برگزاری شانزده جشنواره اشاره کرد و گفت: ما امروز شاهد حضور آشپزانی از 10 استان کشور در این رویدا د بودیم که از استان های مختلف آش ها و غذاهای متنوعی را پخت کرده و به مردم عرضه داشتند.

حسن محمدی ادیب خاطرنشان کرد: در برگزاری این رویداد از تلاش های مسئولان شهرستانی و استانی قدردانی می کنیم که در کنار این رویداد در ایام مبارک عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت فرصتی را فراهم کردند تا از اقصا نقاط کشور گردشگران و مسافران به این منطقه بکر گردشگری سفر کرده و از زیبایی های بولاغلار و نواهای آن استفاده کنند.

وی رویکرد اداره کل را افزایش نشاط و شادابی در جامعه با برگزاری رویدادها و جشنواره های متعدد به تناسب ظرفیت مناطق استان اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال و در قابل رویداد 2023 تلاش کردیم تا جشنواره های متعددی را برگزار کردیم که جشنواره کوچ عشایر، گیلاس و آلبالوی هیر و جشنواره آش در نیر از جمله این رویدادها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره ملی «آش و غذاهای سنتی نیر» معرفی شدند

برترین های جشنواره ملی «آش و غذاهای سنتی نیر» معرفی شدند