مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-14سياسي

ضرورت جلوگیری از پیر شدن جمعیت/ زن قدرتمند منشأ زندگی موفق است


متأسفانه کشور ما به سمت پیر شدن می رود که باید از این مورد جلوگیری کرد.

- به گزارش، حجت الاسلام علی اکبر پور در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان، افزود: دشمنان، با توطئه ها و ترفندهای مختلف، تخریب و نابودی بنیان خانواده را هدف قرار داده تا از این طریق به ایران اسلامی ضربه وارد کنند.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تهاجم علیه کشورمان، کیان خانواده در ایران را مورد هدف قرار داده و به صراحت، رابطه های درون و برون خانواده را مورد تاراج قرار داده اند.

وی بیان کرد: از نظر اسلام، پر اهمیت ترین نهاد اجتماعی، خانواده است، هر چه نهاد خانواده مستحکم تر و با نشاط تر باشد جامعه اسلامی نیز با دوام تر خواهد بود.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: با برنامه های فرهنگی سازنده و تقویت بنیان و اساس خانواده ها باید تهاجم فرهنگی دشمن را بی اثر کرد و در این بین نهادهای فرهنگی در کشور نقش بسیار زیادی دارند و باید به نقش خودشان در این زمینه بیشتر عمل کنند.

وی اظهار کرد: سرمنشا تمام زندگی های موفق یک زن و مادر قدرتمند است، زیرا چنین بانوانی می توانند فرزندانی سالم و مفید به جامعه تحویل دهند.

اکبر پور در ادامه با بیان اینکه در مؤلفه جمعیت، سه موضوع دارای اهمیت است، تصریح کرد: اولین موضوع مؤثر در جمعیت تشکیل زندگی و خانواده، مؤلفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از پیر شدن جمعیت/ زن قدرتمند منشأ زندگی موفق است

ضرورت جلوگیری از پیر شدن جمعیت/ زن قدرتمند منشأ زندگی موفق است