مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-27حوادث

لزوم رعایت اصول ایمنی در ساخت پارکینگ های مکانیزه تبریز


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بر لزوم رعایت اصول ایمنی در احداث پارکینگ های مکانیزه و آسانسورها تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بر لزوم رعایت اصول ایمنی در احداث پارکینگ های مکانیزه و آسانسورها تاکید کرد.

سعید صالح نیا، در دیدار با شهردار منطقه 2 تبریز به بررسی ظرفیت های موجود در این منطقه جهت ساخت پارکینگ های مکانیزه پرداخت.

وی با اشاره به ضرورت رعایت اصول ایمنی در ساخت پارکینگ های مکانیزه ، از آمادگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برای همکاری با شهرداری های مناطق جهت احداث پارکینگ های مکانیزه خبر داد.

صالح نیا با بیان اینکه ایجاد آسانسورهای خودروبر مجهز به تکنولوژی های جدید و هوشمند به یک رویه متداول در ساختمان ها تبدیل شده، گفت: این موضوع مزایای زیادی از جمله کاهش پارک خودرو در معابر و در نتیجه کاهش میزان ترافیک دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز، وی، منطقه 2 را دارای ظرفیت های زیادی در زمینه ساخت پارکینگ های مکانیزه دانست و افزود: در طرح بدنه سازی سطح حوزه شهرداری منطقه 2 می توانیم ایجاد پارکینگ های مکانیزه را مدنظر قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت اصول ایمنی در ساخت پارکینگ های مکانیزه تبریز

لزوم رعایت اصول ایمنی در ساخت پارکینگ های مکانیزه تبریز