مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 19:402023-06-29سياسي

ذبح هزار راس دام برای کمک به نیازمندان استان قم


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از ذبح هزار راس دام در روز عید قربان به منظور توزیع در بین نیازمندان و محرومان این استان خبر داد.

- قم- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم از ذبح هزار راس دام در روز عید قربان به منظور توزیع در بین نیازمندان و محرومان این استان خبر داد.

محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین همایش طرح نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) به مناسبت عید قربان با محوریت مسجد مقدس جمکران و در استان های مختلف کشور برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: استقبال خوبی در سال گذشته از این طرح صورت گرفت و امسال نیز امیدواریم با مشارکت رسانه ها و مسئولان کمیته امداد در استان ها آمار ذبح دام ها در این روز به برکت نام مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) به بیش از 70 هزار قربانی برسد و در استان قم نیز هزار قربانی صورت خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: گوشت قربانی های صورت گرفته بسته بندی و با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیریه به دست نیازمندان خواهد رسید که علمیات توزیع تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به اهمیت قربانی کردن بیان داشت: قربانی در تمام شئون و عرصه های مهم زندگی انسان نقش ایفا می کند در حالی که این امر سودی برای خداوند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح هزار راس دام برای کمک به نیازمندان استان قم

ذبح هزار راس دام برای کمک به نیازمندان استان قم