مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-21بين الملل

تمرد نظامیان علیه نتانیاهو جدی تر شده/ در آستانه جنگ داخلی هستیم!


یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اشاره به تشدید نارضایتی نظامیان علیه سیاست های کابینه نتانیاهو، اذعان کرد که اسراییل در آستانه یک جنگ واقعی تمام عیار است.

خبرگزاری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که اسراییل زیف ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و فرمانده پیشین یگان های عملیاتی در گفت وگو با کانال 12 عبری با اشاره به تشدید اعتراضات علیه طرح قضایی نتانیاهو در سرتاسر اراضی اشغالی اذعان داشت که آنچه که اکنون در تل آویو شاهدیم نشانگر ضعف داخلی است و ما در محاصره نیروهای نیابتی ایران و حزب الله لبنان قرار گرفته شرایط حساس و بسیار پیچیده است و ما در آستانه یک جنگ واقعی قرار گرفته ایم.

این ژنرال ذخیره ارتش صهیونیستی با هشدار به طرح قضایی نتانیاهو اذعان داشت که با ادامه این کشمکش داخلی و تهدید بیش از هزار نیروی یگان هوایی در امتناع از خدمت نظامی، بایستی در انتظار بحران بسیار خطرناکی باشیم.

منابع عبری پیشتر در گزارشی امتناع از خدمت نظامی بیش از هزار نیروی نظامی از جمله بیش از 500 خلبان نیروی هوایی در اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرد نظامیان علیه نتانیاهو جدی تر شده/ در آستانه جنگ داخلی هستیم!

تمرد نظامیان علیه نتانیاهو جدی تر شده/ در آستانه جنگ داخلی هستیم!