مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-10سياسي

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در استان در 21 تیرماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن مشرفی صبح دوشنبه در جلسه برنامه ریزی اجتماع مردمی عفاف و حجاب بیان کرد: طرح و نقشه انگلیس خبیث در ایران اسلامی و در منطقه غرب آسیا از قدیم طرح بسیار خطرناک و بسیار مکارانه و خباثت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از گذشته در جهت دین زدایی و غربی سازی کشورهای مسلمان نقشه و طرح بسیار شومی داشته اند، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی این طرح ها با موانع بزرگ مردم و روحانیت در برابر زیاده خواهی و چپاول روبرو شدند.

حجت الاسلام مشرفی در سال 1314 هجری شمسی، بالغ بر دو الی سه هزار نفر از افراد تحصن کرده در مسجد گوهرشاد را با تیر بار به شهادت رساندند، گفت: در عین حال مردم ایستادگی و از دین جانانه دفاع کردند که موجب برچیده شدن بساط طرح کشف حجاب رضا خانی شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه علی رغم شکست طرح کشف حجاب در آن سال ها، دشمن دست از تهاجم فرهنگی برنداشته است، افزود: در حال حاضرهم دنبال تزریق ناامیدی در دین و اغفال عده ای است لذا ضرورت دارد در مقابل تهاجم ناجوانمردانه دشمن اقداماتی بزرگ انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی برگزار می شود

اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در خراسان جنوبی برگزار می شود