مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-13اقتصادي

تدابیر اقتصادی برای مهار مرغ 100 هزارتومانی در هرمزگان


مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان از اتخاد تدابیری برای کمبود مرغ در استان از جمله ممنوعیت توزیع و عرضه مرغ خارج از شبکه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا آران مدیر کل امور اقتصادی استانداری هرمزگان صبح پنجشنبه با حضور در کشتارگاه بندرطیور واقع در بخش مرکزی بندرعباس، از روند کشتار و عرضه گوشت مرغ به بازار بازدید کرده و مستقیما در جریان مسائل و مشکلات این مجتمع قرار گرفت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، هدف از این بازدید را نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و همچنین جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ دانست و گفت: تمام بخش ها در استان تلاش می کنند تا کمبودی در بازار مرغ استان وجود نداشته باشد و مردم با مانعی برای تامین اقلام ضروری خود روبرو نشوند.

وی افزود: آغاز فصل تابستان و فصل گرما موجب می شود که جوجه ریزی در مرغداری ها کاهش پیدا کند و همین امر نیز ممکن است منجر به کاهش تولید مرغ شود که برای رفع این نقیصه و جلوگیری از کمبودها از ظرفیت تولید مرغ استان های دیگر نیز استفاده می کنیم.

آران عنوان کرد: از ابتدای سال تا تاریخ بیستم تیرماه حدود 6 میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است و تاکنون 9 هزار و 400 تن گوشت مرغ از این طریق استحصال و در بازار توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر اقتصادی برای مهار مرغ 100 هزارتومانی در هرمزگان

تدابیر اقتصادی برای مهار مرغ 100 هزارتومانی در هرمزگان