مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-15سياسي

سرمایه گذاری خیرین سلامت در زمینه پیشگیری


خیرین علاوه بر مشارکت در اقدامات و پروژه های عمرانی عرصه سلامت می توانند با حمایت از مبحث آموزش بهداشت در راستای پیشگیری از بیماری ها گامی موثر در ارتقای سطح سلامت جامعه بردارند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس فارس گفت: خیرین علاوه بر مشارکت در اقدامات و پروژه های عمرانی عرصه سلامت می توانند با حمایت از مبحث آموزش بهداشت در راستای پیشگیری از بیماری ها گامی موثر در ارتقای سطح سلامت جامعه بردارند.

محمدهادی ایمانیه شنبه 24 تیرماه در جلسه هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس، ضمن قدردانی از نیک اندیشان این عرصه، بر هموارسازی مسیر پیش روی خیرین و لزوم مشارکت آنان در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تاکید و اضافه کرد: با توجه به پهناور بودن فارس، تلاش و مشارکت خیرین در تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام بخش سلامت، با زمان سنجی، برنامه ریزی و اولویت بندی، باید تداوم یابد.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب، رییس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با تاکید بر اینکه پیگیری کار خیرین و برگزاری چنین جلساتی موهبت الهی است، گفت: کسانی که با هم عهد می بندند که برای خدمت به مردم کار کنند مورد لطف و عنایت پروردگار هستند و نیازهای مردم برای خیرین موهبت و نعمت الهی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری خیرین سلامت در زمینه پیشگیری

سرمایه گذاری خیرین سلامت در زمینه پیشگیری