مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-18پزشكي

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با استقرار گروه جهادی در کاشمر


یک گروه جهادی دندانپزشکی و پزشکی با استقرار در روستای محروم اسحاق آباد از توابع بخش مرکزی کاشمر هزار و 200 نفر را مورد معاینه، ویزیت و درمان قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، گروه جهادی شمس الشموس امام رضا (ع) متشکل از 15 دندانپزشک، پزشک عمومی، داروساز و دستیار با حضور در روستای محروم اسحاق آباد از توابع بخش مرکزی کاشمر در مدت سه روز به هزار و 200 مراجعه کننده از نقاط شهری و روستایی کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن خدمات دندانپزشکی و پزشکی ارائه کردند.

مسئول گروه جهادی شمس الشموس امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اواخر سال 1400 با پیگیری های انجام شده این گروه جهادی با عنوان حضرت رضا(ع) و با هدف جلب خشنودی خداوند متعال و حضرت ولیعصر (عج) و ارائه خدمت در بخش های عمرانی، فرهنگی و پزشکی به محروم ترین مردم کشور عزیزمان به ثبت رسید، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، فعالیت های درمانی در دستور کار گروه قرار گرفت و پس از جمع آوری کمک های مردمی و خیرین و خرید تجهیزات اولیه دندانپزشکی، فعالیت در این عرصه شد.

خرید تجهیزات و مواد مصرفی از محل کمک های مردمی است  مریم معروفخانی با تاکید بر اینکه تاکنون تمامی هزینه ها اعم از خرید تجهیزات و مواد مصرفی بدون اعتبار دولتی و تنها از محل کمک های مردمی تامین شده است، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با استقرار گروه جهادی در کاشمر

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با استقرار گروه جهادی در کاشمر