مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-05بين الملل

بغداد خواستار اقدام کشورهای منطقه برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی شد


رییس جمهور عراق در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، خواستار اقدام کشورهای منطقه برای توقف این تجاوزات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبداللطیف جمال رشید رییس جمهور عراق در بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در جِنین را محکوم و بر همبستگی با ملت فلسطین تأکید کرد.

از سوی دیگر در تجاوز همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین که از بامداد روز دوشنبه و با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، 12 فلسطینی شهید، 120 نفر اسیر و 100 نفر نیز زخمی شدند.

در بیانیه ریاست جمهوری عراق آمده است: جمهوری عراق بر پایبندی به قطعنامه های سازمان ملل تأکید و از همه راهکارهای مسالمت آمیز برای تحقق خواسته های ملت فلسطین حمایت می کند و از جامعه جهانی می خواهد تا پایبندی خود را به قطعنامه های صادره در خصوص برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه، تحقق صلح عادلانه و ارائه کمک فوری به ملت فلسطین ، بیان کند .

بنابر گزارش وبگاه السومریه نیوز ، رییس جمهور عراق همچنین سران و دولت های منطقه را به تسریع در آغاز روند سیاسی جهت جلوگیری از خشونت ها و متوقف کردن تجاوزات و تهدیداتی که غیرنظامیان از چند دهه پیش با آن مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد خواستار اقدام کشورهای منطقه برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی شد

بغداد خواستار اقدام کشورهای منطقه برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی شد