مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-11اقتصادي

ریشه قاچاق کالا و ارز در فارس خشکیده شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت:وضعیت جغرافیایی فارس در کشور به گونه ای است که باید ریشه قاچاق کالا و ارز در فارس خشکیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل قزل سفلی صبح سه شنبه در آیین تودیع و معارفه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بیان کرد: یکی از مطالباتی که رهبری در سال 88 به آن اشاره داشته و تاکید زیادی نیز بر مقابله با آن داشتند موضوع مبارزه با قاچاق کالا است.

وی اضافه کرد: رهبری با اشاره به اینکه باید شرایط مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور فراهم شود توسعه زیرساخت های تبلیغاتی برای آگاهی عموم مردم از اثرات زیان بار این پدیده اقتصادی لازم دانستند.

قزل سفلی با اشاره به اینکه باید ریشه قاچاق کالا و ارز در فارس خشکانده شود، تاکید کرد: استان فارس به علت قرارگیری در یکی از نقاط پر اهمیت کشور باید شرایط خوبی در کشف و مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، خواستار ارتقا فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از کالاهای تولید داخل شد و گفت: باید به موازات مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل را نیز در جامعه ترویج دهیم و ضرر و زیان استفاده از کالای قاچاق و مزایا و منافع استفاده از کالای تولید داخل را برای مردم تشریح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه قاچاق کالا و ارز در فارس خشکیده شود

ریشه قاچاق کالا و ارز در فارس خشکیده شود