مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-26فرهنگي

رفع توقیف ساخته علی جبارزاده پس از سه سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «لب خط» به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده این فیلم در اولین فرصت ممکن روی پرده سینما ها می رود.

- پروانه نمایش فیلم سینمایی لب خط ساخته علی جبارزاده صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی لب خط به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده این فیلم در اولین فرصت ممکن روی پرده سینما ها می رود.

با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی لب خط به نویسندگی و کارگردانی علی جبارزاده این فیلم در اولین فرصت ممکن روی پرده سینما ها می رود.

جبارزاده درباره مسیری که لب خط برای دریافت پروانه نمایش طی کرده گفت: لب خط که بطور کامل در بخش خصوصی و با سرمایه گذاری خانم لیلا بهادری گنج آبادی تولید شده، در دولت قبل رسما توقیف بود.

خوشبختانه با مساعدت مدیران سازمان سینمایی دولت جدید سرانجام پس از سه سال موفق به دریافت پروانه نمایش شدیم تا در اولین فرصت فیلم اکران شود.

جبارزاده در ادامه افزود گفت: با توجه به معادلات پیچیده این روز های اکران باید ببینیم اولین فرصت مناسب برای اکران فیلم چه زمانی خواهد بود.

نیما شعبان نژاد، هومن حاجی عبداللهی، روشنک گرامی، محیا دهقانی، سیاوش چراغی پور، رضا داودنژاد، لاله صبوری، هامون سیدی، کاظم نوربخش، علیرضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع توقیف ساخته علی جبارزاده پس از سه سال

رفع توقیف ساخته علی جبارزاده پس از سه سال