مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-23ورزشي

پولادگر: حضور بیلیارد در بازی های آسیایی مقدمه ای برای المپیکی شدن است


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از قرار گرفتن رشته بیلیارد در جمع رشته های بازی های آسیایی خبر داد و گفت: حضور ورزشکاران این رشته در بازی های آسیایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحمد پولادگر که در اختتامیه همایش علمی و بین المللی ورزش های بیلیاردی با حضور 15 کشور خارجی سخن می گفت، ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: این رویداد علمی که در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار به همت فدراسیون بولینگ و بیلیارد با حضور نخبگان علمی، دانشگاهی و ورزشی به میزبانی ایران برگزار می شود جای تقدیر دارد.

وی در ادامه سخنانش توضیحاتی را درخصوص چگونگی حفظ نتایج و ارتقاء آنها متذکر شد و گفت: در این خصوص برنامه ریزی علمی با هدف توسعه پایدار رشته های ورزشی در حوزه قهرمانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در ادامه گفت: کسب موفقیت و افتخار برای تمامی رشته های ورزشی نیازمند تلاش و کاری بسیار دشوار است اما سخت تر از کسب مدال، حفظ و تکرار آن نتایج است.

در واقع برای تکرار موفقیت باید برنامه ریزی دقیق و مناسبی صورت بگیرد تا شاهد کسب مجدد قهرمانی ها در رقابت های بعدی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: حضور بیلیارد در بازی های آسیایی مقدمه ای برای المپیکی شدن است

پولادگر: حضور بیلیارد در بازی های آسیایی مقدمه ای برای المپیکی شدن است