مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-04سياسي

اعتمادزایی و اطمینان بخشی رویکردهای اصلی شورای نگهبان در انتخابات


قائم مقام دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات 1402 گفت: اعتمادزایی و اطمینان بخشی رویکردهای اصلی شورای نگهبان در این دوره هستند.

- قائم مقام دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات 1402 گفت: اعتمادزایی و اطمینان بخشی رویکردهای اصلی شورای نگهبان در این دوره هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، سیامک ره پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان در آیین افتتاحیه همایش قانون انتخابات، برنامه ریزی و راهبردها که صبح روز دوشنبه (12 تیر 1402) باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان های این شورا در تهران برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر به این حدیث از امام علی (ع) قِیمَهُ کُلِّ امْرِئٍ مَا یُحْسِنُهُ (حکمت 81 نهج البلاغه) اشاره کرد و گفت: این جمله از مولای متقیان از نگاه بزرگان، اندیشمندان و اهل ادب و حکمت بسیار بامعنا و پرمغز است.

سیدرضی که خود نهج البلاغه را گردآوری کرده است در این باره نوشته است که این عبارت قیمت ندارد و به قدری بزرگ است که هم وزن و معادل آن پیدا نمی شود.

وی در ادامه به بیان نظراتی که درباره قیمت انسان مطرح شده است پرداخت و اظهار داشت: برخی قیمت انسان را به علم او، برخی به عملش و برخی به خیری که به دیگران می رساند تفسیر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتمادزایی و اطمینان بخشی رویکردهای اصلی شورای نگهبان در انتخابات

اعتمادزایی و اطمینان بخشی رویکردهای اصلی شورای نگهبان در انتخابات