مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-22دانش

دانشجویان کارنامه مهارتی و «فرنامه» فرهنگی دریافت می کنند


دانشجویان در آینده علاوه بر کارنامه علمی کارنامه مهارتی و فرنامه فرهنگی نیز دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم رونمایی از سامانه درگاه جامع فرهنگی دانشگاه ها که در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد گفت: کار بسیار بزرگی انجام شده است، برای به کار گیری آینده دانش آموختگان دانشگاهی علاوه بر کارنامه علمی، کارنامه مهارتی که دانشگاه جامع علمی کاربردی برای آن برنامه ریزی می کند نیز تهیه می شود تا دانشجویان در کنار تحصیل یک یا چند مهارت بیاموزند.

وی ادامه داد: رونمایی از سامانه فرهنگی، امکان رصد فعالیت فرهنگی دانشگاه ها و شکل دادن فرهنگنامه دانشگاه و دانشجو را تحت عنوان فرنامه دانشگاه و فرنامه دانشجو فراهم کرده است.

وزیر علوم افزود: دانشجویانی که فعالیت فرهنگی داشته باشند می توانند فرنامه خود را از دانشگاه به صورت مستند دریافت کنند که بحث فرهنگی دانشجویان در آینده کاری آنها مهم است برای ما هم فعالیت فرهنگی دانشجو بسیار مهم است.

دانشجو 30 ساعت برنامه علمی داشته و حدود 85 ساعت اوقات فراغت دارد که دانشگاه ها مکلف هستند برای آن برنامه ریزی کرده و شرایطی ایجاد کنند تا دانشجویان در فعالیت فرهنگی مورد علاقه خود شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کارنامه مهارتی و «فرنامه» فرهنگی دریافت می کنند

دانشجویان کارنامه مهارتی و «فرنامه» فرهنگی دریافت می کنند