مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-09ورزشي

روسیه دعوتنامه ای برای بازی های آسیایی دریافت نکرده


استانیسلاو پوزدنیاکوف رییس کمیته المپیک روسیه شنبه شب در کانال تلگرامی خود نوشت: کمیته المپیک روسیه (ROC) هیچ دعوتنامه ای برای شرکت در بازی های آسیایی 2023 دریافت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، حسین المسلم مدیرکل شورای المپیک آسیا (OCA) هشتم ژوئن (18 خرداد) اعلام کرد که ورزشکاران روسیه و بلاروس اجازه دارند به عنوان بی طرف در بازی های آسیایی 2023 هانگژو چین شرکت کنند.

اظهارات نماینده شورای المپیک آسیا مبنی بر اینکه ورزشکاران روسیه و بلاروس می توانند در بازی های آسیایی شرکت کنند، یادآور توصیه های ماه مارس کمیته بین المللی المپیک است، توصیه هایی که حتی با گذشت چندین ماه هیچ تصمیمات عملی برای تحقق آنها گرفته نشده است.

پوزدنیاکوف گفت: کمیته المپیک روسیه هنوز هیچ دعوتنامه ای برای حضور در بازی های آسیایی دریافت نکرده است و بدون این دعوتنامه، بحث و بررسی در مورد گزینه های فرضی منطقی نیست و نمی توان با اما و اگر کار را پیش برد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع این مسابقات باقی نمانده است، دریافت نکردن دعوتنامه ما را با مشکلات و پرسش های زیادی از نظر شروع تمرینات و رساندن ورزشکاران به سطح آمادگی کامل برای کسب نتایج قابل قبول در صورت شرکت احتمالی در این مسابقات مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه دعوتنامه ای برای بازی های آسیایی دریافت نکرده

روسیه دعوتنامه ای برای بازی های آسیایی دریافت نکرده