مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-15دانش

لزوم توجه پردیس فناوری و نوآوری گلپایگان به اتصال دانشگاه و صنعت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید رضایی فر، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در آیین راه اندازی پردیس نوآوری و فناوری در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: - سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آنچه لازم است پردیس فناوری و نوآوری گلپایگان از ابتدای فعالیت خود به آن توجه کند، اتصال دانشگاه و صنعت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، امید رضایی فر، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در آیین راه اندازی پردیس نوآوری و فناوری در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: پردیس های فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری اولین حلقه های اتصال مجموعه های دانشی به جامعه و صنعت در راستای رشد فناوری است.

اتفاقی که در پردیس گلپایگان افتاده، احتمال زیاد بروز نتایج مثبت به دلیل زیرساخت های اجتماعی، صنعتی و سابقه بافت موجود در منطقه است.

رضایی فر افزود: هم جواری جغرافیایی نیز یک نیاز جدی برای حوزه صنعت و فناوری های مورد نیاز جامعه است.

خوشبختانه این مرکز در استانی راه اندازی شده که یکی از موفق ترین و بزرگ ترین بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری را در خود جای داده است.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به ایجاد بزرگ ترین زیرساخت و شبکه زیست بوم فناوری و نوآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه پردیس فناوری و نوآوری گلپایگان به اتصال دانشگاه و صنعت

لزوم توجه پردیس فناوری و نوآوری گلپایگان به اتصال دانشگاه و صنعت