مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:062023-07-22سياسي

جهاد دانشگاهی بازوی علمی برای کشور است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی یک بازوی علمی قدرتمند برای کشور است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی یک بازوی علمی قدرتمند برای کشور است.

دکتر حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا- افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی به معنای واقعی جهاددانشگاهی است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اساتید و نخبگان زیادی در جهاد دانشگاهی در حال فعالیت هستند که این اقدامات علمی کم نظیر است و می تواند بسیاری از مشکلات ما را در زمینه های مختلف برطرف کند.

دکتر شهریاری در ادامه با اشاره به توفیقات خوب جهاد دانشگاهی در سیستان و بلوچستان افزود: ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان و بلوچستان از الزامات بخش بهداشت و درمان استان است و راه اندازی این مرکز توسط جهاد دانشگاهی باعث جلوگیری از رفتن مردم به دیگر مناطق کشور جهت درمان این بیماری می شود.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی گفت: در این حوزه از جمله در زمینه سلول های بنیادین، درمان ناباروری، درمان سرطان ها و تولیدات تجهیزات دارویی و پزشکی اقدامات زیادی انجام شده است و به نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی بازوی علمی برای کشور است

جهاد دانشگاهی بازوی علمی برای کشور است