مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-03سياسي

اهدای 100 هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد


رییس کمیته امداد از اهدای 100 هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس کمیته امداد در مراسم اهدای 20 هزار سری جهیزیه به جامعه هدف که در شهرستان شهریار برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: از امام صادق (ع) نقل شده است که عید سعید فطر و عید قربان در برابر عید غدیر مانند ستارگان در کنار ماه هستند.

سیدمرتضی بختیاری با تقدیر از نقش آفرینی خیران در تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند، افزود: زبان ما برای قدردانی از خیران و نیکوکارانی که شادی را به خانه 20 هزار نوعروس آوردند، قاصر است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی جهیزیه اهدا شده 33 میلیون تومان است، گفت: قیمت این اقلام در کارخانه بیش از 40 میلیون تومان است، اما تولیدکنندگان به ما کمک کردند و اقلام را با قیمت مناسب در اختیار ما گذاشتند.

بختیاری با بیان اینکه همه امدادگران در مجموعه کمیته امداد، نوکری مردم می کنند، تاکید کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد برای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع جهیزیه است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک تولیدکنندگان 83 هزار جهیزیه اهدا کردیم، گفت: امسال نیز تا پایان سال 100 هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

اهدای 100 هزار سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد