مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-03سياسي

یزد میزبان همایش ملی سبک زندگی دینی به روایت گری زن مسلمان


مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری اختتامیه سومین همایش ملی «سبک زندگی دینی در فضای مجازی به روایت گری زن مسلمان » همراه با تقدیر از برگزیدگان کشوری فراخوان و فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری اختتامیه سومین همایش ملی سبک زندگی دینی در فضای مجازی به روایت گری زن مسلمان همراه با تقدیر از برگزیدگان کشوری فراخوان و فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد کارگر شورکی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مؤثر بانوان حوزوی در ترویج فرهنگ دینی در بستر فضای مجازی، ابراز کرد: فضای مجازی به لحاظ قابلیت ها و ظرفیت ها، دارای ماهیتی دوگانه است که علاوه بر کارگشایی در عرصه های گوناگون زندگیِ کنونی بشر می تواند آسیب هایی به ویژه در قلمرو فرهنگ و باورهای دینی و مذهبی برجای بگذارد که در این راستا، طلاب خواهر می توانند نقش به سزایی داشته و تا حدودی این آسیب ها را کاهش داد.

وی اظهار کرد: ورود افراد پایبند معتقد به سبک زندگی اسلامی و دینی می تواند با تحت تأثیر قراردادن این حوزه و ایجاد شبکه های گسترده مبتنی بر مؤلفه های اخلاقی و دینی به ترویج و تبیین اندیشه های حاکم بر نظام انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بپردازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان همایش ملی سبک زندگی دینی به روایت گری زن مسلمان

یزد میزبان همایش ملی سبک زندگی دینی به روایت گری زن مسلمان