مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-08سياسي

رویدادها در تاریخ نویسی امانت هایی هستند که باید منتقل شوند


رویدادها امانت هایی نزد ما هستند که باید به بهترین نحو منتقل شوند، البته باید از ریا دوری کرد تا در این ورطه نیفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب همیشه جهادگر خاطرات سردار علیرضا افشار صبح امروز شنبه 17 تیرماه در محل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد.

این برنامه با حضور سردار علیرضا افشار یکی از مسئولان جهاد سازندگی و فرمانده سپاه و راوی کتاب؛ محسن رضایی رییس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و فرمانده وقت سپاه پاسداران؛ سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.

در ابتدای برنامه سید حسین حسینی پژوهشگر و تدوینگر کتاب درباره اهمیت پرداختن به مقوله تاریخ شفاهی گفت: به نظر بنده زبان گویای انقلاب اسلامی که امروز در حال دفاع از آرمان های آن است، تاریخ شفاهی است.

در جنگ روایت ها هر جایی که نیاز بوده از کیان این نظام دفاع شود، تاریخ شفاهی قد علم کرده و روایت صحیح و واقعی را ارائه کرده است و بسته به نیاز، خود را در قالب های مختلفی به نمایش گذاشته است.

وی افزود: از موضوعات مهم و تأثیر گذار در تداوم انقلاب اسلامی که اتفاقاً توسط بسیاری از فعالان تاریخ شفاهی، حداقل تا همین اواخر مغفول مانده، جهاد سازندگی و پرداختن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادها در تاریخ نویسی امانت هایی هستند که باید منتقل شوند

رویدادها در تاریخ نویسی امانت هایی هستند که باید منتقل شوند