مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-09سياسي

قضات جوان در آرای خود، فرصت بازاجتماعی شدن افراد را در نظر بگیرند


معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: قضات جوان باید در آرای خود، فرصت بازاجتماعی شدن را به افرادی که از سر غفلت دچار جرم و بزه شده اند، در نظر بگیرند.

- ایسنا/خوزستان معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: قضات جوان باید در آرای خود، فرصت بازاجتماعی شدن را به افرادی که از سر غفلت دچار جرم و بزه شده اند، در نظر بگیرند.

محمدباقر الفت در آیین تحلیف کارآموزان دوره هشتم و افتتاحیه دوره نهم کارآموزی قضایی استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تکریم مراجعه کنندگان، توصیه به صلح و سازش در دعاوی و رسیدگی سریع و با دقت به دعاوی، گفت: قضات جوان باید در آرای خود، فرصت بازاجتماعی شدن را به افرادی که از سر غفلت دچار جرم و بزه شده اند، در نظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی گفت: مطالعه و آموزش مستمر، استفاده از تجربیات قضات باتجربه و مطالعه آرای آنان، اطلاع از آخرین آرای وحدت رویه و شرکت در مجامع علمی، تسلط به اصول استنباط و قواعد فقه، رعایت آداب و معاشرت، حفظ صلابت و شخصیت و رفتار و نیز حفظ استقلال قضایی در رسیدگی به پرونده ها، از دیگر مسائلی است که از قضات دستگاه قضایی انتظار می رود.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) با این مضمون که انسان هرچه قدرتمندتر، باید تواضع بیشتر داشته باشد، افزود: خشوع و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات جوان در آرای خود، فرصت بازاجتماعی شدن افراد را در نظر بگیرند

قضات جوان در آرای خود، فرصت بازاجتماعی شدن افراد را در نظر بگیرند