مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-15سياسي

مسئولان پیگیر احقاق حق آسیب دیدگان ماجرای 8 مهرماه زاهدان هستند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه علما، معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان طوایف پیشرانان توسعه هستند، گفت: با انسجام و وحدت می توانیم شاهد پیشرفت همه جانبه استان باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه علما، معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان طوایف پیشرانان توسعه هستند، گفت: با انسجام و وحدت می توانیم شاهد پیشرفت همه جانبه استان باشیم.

رضا شریفی امروز شنبه در نشست با تعدادی از معتمدین استان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و عزم تیم مدیریتی، استان از شمال تا جنوب به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است.

شریفی با تاکید بر بومی کردن دستورالعمل ها و پرهیز از فضای بروکراسی اداری بیان کرد: در حوزه های زیرساختی، مرز، تجارت، معیشت، معدن، کشاورزی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها شاهد توسعه استان هستیم و مبنای کار بهره گیری از ظرفیت های استان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ایجاد ناامنی و کوبیدن بر طبل اختلاف می تواند؛ عامل توقف قطار توسعه استان شود.

وی بیان کرد: مسئولان پیگیر احقاق حق آسیب دیدگان ماجرای 8 مهر ماه هستند ولی عده ای نمی خواهند این پیگیری ها و اقدامات انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پیگیر احقاق حق آسیب دیدگان ماجرای 8 مهرماه زاهدان هستند

مسئولان پیگیر احقاق حق آسیب دیدگان ماجرای 8 مهرماه زاهدان هستند