مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-28فرهنگي

مجازات برای دیوارنویسی روی اثر دوهزارساله


پلیس ایتالیا در پی یافتن شخصی است که روی دیوار کولوسئوم، بزرگ ترین تماشاخانه در امپراتوری روم، نام خود را حکاکی کرده است.

- پلیس ایتالیا در پی یافتن شخصی است که روی دیوار کولوسئوم، بزرگ ترین تماشاخانه در امپراتوری روم، نام خود را حکاکی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، پلیس ایتالیا در جست وجوی یک گردشگر جوان است که نام خود و دوستش را روی دیوار کولوسئوم حک کرده؛ اقدامی که خشم گسترده ای را در میان مردم و کارشناسان آثار تاریخی برانگیخته است.

فیلم هایی از این توریست انگلیسی زبان منتشر شده که اخیرا با استفاده از کلید، عبارت Ivan+Hayley 23 را روی دیوار آمفی تئاتر دوهزارساله رومی حکاکی کرده است.

این کلیپ با عنوان گردشگری احمق نامش را در کولوسئوم حک می کند در یوتیوب بارگذاری شده و پس از آن به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و در نهایت پلیس از این حادثه آگاه شده است.

این فرد هنوز به طور رسمی شناسایی نشده است، اگرچه ظن قوی وجود دارد که او ایوان نام دارد.

اگر مظنون دستگیر و مجرم شناخته شود، با عواقب سنگینی روبه رو خواهد شد که شامل جریمه حداقل 15 هزار یورویی و حبس تا پنج سال می شود.

جنارو سانگولیانو ، وزیر فرهنگ ایتالیا، این ویدئو را در توییتر به اشتراک گذاشت و این تخلف را بسیار جدی و نشانه ای از بی ادبی بزرگ تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات برای دیوارنویسی روی اثر دوهزارساله

مجازات برای دیوارنویسی روی اثر دوهزارساله