مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-09اقتصادي

مالیات ستانی فاصله طبقاتی را کنترل می کند


مدیر کل امور مالیاتی استان فارس گفت: مالیات ستانی ابزار اقتصادی برای بسیاری از کنترل ها است و فاصله طبقاتی را کنترل می کند و نباید اجازه داد تا افرادی با جوسازی منفعت مردم را حذف کنند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا محمد ابراهیمی امروز در نشست مدیران پاسخگو با بیان اینکه در هیچ مقطع زمانی به این میزان پرداخت مالیات ابرازی در سطح استان نداشته ایم که مؤدی با مبالغ مالیاتی که به آن تعلق می گیرد پرداخت انجام دهد، اظهار داشت: در سال گذشته میزان مالیات بخش ابرازی مشاغل 703 میلیارد تومان بود و این میزان در سال جاری با رقم اولیه ثبت شده در سامانه به هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافته است.

  مدیرکل امور مالیاتی استان فارس، همچنین به رشد 125 درصدی تسلیم اظهار نامه های مالیاتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در منابع مالیاتی شاهد رشد 157 درصدی بوده ایم که این ابراز پرداخت مالیاتی بی سابقه بوده است.

  امیرابراهیمی در ادامه به خلأ فرهنگی در خصوص پرداخت مالیات، سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده و فرار مالیاتی واحد های اقتصادی دانه درشت اشاره و اظهار کرد: درباره خلأ فرهنگی، بودجه اطلاع رسانی برای این حوزه بسیار کم و محدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات ستانی فاصله طبقاتی را کنترل می کند

مالیات ستانی فاصله طبقاتی را کنترل می کند