مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-05سياسي

نگرانی نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص مصرف بی رویه آب


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره بر هزینه های زیاد آب و لزوم مدیریت مصرف آب گفت: مصرف بی رویه آب توسط مردم آسیب زا خواهد بود بنابراین تبلیغات و اطلاع رسانی جهت افزایش آگاهی عمومی در این بخش ضرورت دارد و باید مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بزرگ آب استان گیلان با بیان اینکه حیات موجودات زنده به آب وابسته است، اظهار کرد: آب نعمت بزرگی است که هر انسان و موجود زنده ای به آن نیاز دارد.

  وی با اشاره به هزینه های زیاد آب در برخی کشورها و لزوم مدیریت مصرف آب در کشورمان گفت: خداوند به این سرزمین، نعمات زیادی از جهت برخورداری از انرژی ها و مواهب طبیعی داده که سرانجام تمام خواهد شد از طرفی هیچ کشوری در مصرف انرژی های طبیعی آب، برق و گاز مانند کشور ما نیست.

  نماینده ولی فقیه در گیلان به رشد و بالندگی کشورمان در عرصه فناوری های جدید اشاره کرد و افزود: امروز شاهد تحولات خوبی در شهرسازی، پل سازی، جاده سازی و غیره در کشور هستیم که نشان می دهد مهندسان، سازه سازان و فناوران ما با تکنیک ها و شیوه های جدید به خوبی آشنا شده و دقت و سرعت در کار دارند.

  فلاحتی خطاب به کارکنان و مدیران تصفیه خانه آب استان بیان کرد: رشد و بالندگی شما در این بخش، نتیجه تلاش های علمی شما است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص مصرف بی رویه آب

نگرانی نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص مصرف بی رویه آب