مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-28فرهنگي

گام های اول و مهم جشنواره فیلم حوا؛ جدی و محکم برداشته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزایر دانشجو، مهدیه سادات محور دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا با اشاره به ضرورت و اهمیت راه اندازی این رویداد بیان کرد: - گام های اول و مهم جشنواره فیلم حوا؛ جدی و محکم برداشته شد فیلمساز و دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا در آستانه برگزاری این رویداد با تاکید بر اهمیت بازتعریف مفهوم زن در جامعه و نهاد خانواده گفت: سینما رسانه ای فرهنگساز و تاثیرگذار برای جبران کم توجهی ها به موضوع زنان در نهاد خانواده و اجتماع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزایر دانشجو، مهدیه سادات محور دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم حوا با اشاره به ضرورت و اهمیت راه اندازی این رویداد بیان کرد: طرح برگزاری جشنواره بین المللی فیلم حوا از سال 1401 آغاز و برخی از امور اجرایی آن نیز همان زمان پیش برده شد.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع خانواده و بهره گیری از ابزار رسانه و سینما برای تبیین مفاهیم و چالش های این حوزه، شورای سیاستگذاری بر آن شد تا اولین دوره آن را در نیمه نخست سال جاری در کشور برگزار کند که به دلیل مناسبت و موضوعیت، روز خانواده، 23 تیرماه را برای این جشنواره تصویب کردند.

مدیر خانه هنری رسانه ای دیما ، با اشاره به اهداف متعدد طراحی شده برای جشنواره از جمله کرامت بخشی به جایگاه زن و تبیین اهمیت خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اول و مهم جشنواره فیلم حوا؛ جدی و محکم برداشته شد

گام های اول و مهم جشنواره فیلم حوا؛ جدی و محکم برداشته شد