مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-11سياسي

افتتاح شعبه نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی سمنان در دامغان


معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان از افتتاح دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان در شهرستان دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان از افتتاح دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان در شهرستان دامغان خبر داد.

نعمت الله نظری با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در عقد قرارداد مشتریان و ارائه خدمات سریعتر و بهتر، دفتر نمایندگی خون بند ناف نوزادان جهاددانشگاهی با حضور مدیر امور نمایندگی های شرکت فناوری بن یاخته های رویان جهاددانشگاهی و تعدادی از مسئولین شهرستان دامغان در این شهرستان به آدرس بلوار شمالی، خیابان آزادی9، ساختمان آرمان شهر، طبقه دوم افتتاح و راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: تا پیش از این، فعالیت ها و خدمات تخصصی خون بند ناف در شهرستان دامغان از سوی نمایندگی استان پیگیری و انجام می شد که از امروز و با افتتاح دفتر نمایندگی، خدمات به صورت حضوری و مستقیم ارائه خواهد شد.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در تمام شهرستان های استان فعال است و ارائه خدمات در سه شهرستان سمنان، دامغان و شاهرود به صورت حضوری و مستقیم در دفاتر و شعبات نمایندگی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعبه نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی سمنان در دامغان

افتتاح شعبه نمایندگی خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی سمنان در دامغان