مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-26اقتصادي

لزوم نظارت و اعمال مدیریت بر پرداخت تسهیلات تبصره 16


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آستارا گفت: نظارت، دقت و اعمال مدیریت بر پرداخت تسهیلات تبصره 16 و جلوگیری از انحراف این تسهیلات در شهرستان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سخاوت سلیمان نژاد ظهر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان آستارا با اشاره به فهرست 180 نفری اعلامی به فرمانداری برای تسهیلات یک میلیارد و 500 میلیون ریالی تبصره ماده 16 گفت: طرح ها در زمینه های گوناگون مربوط به دستگاه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا با بیان اینکه این تسهیلات بر کاهش تورم، بهبود معیشت مردم و ایجاد اشتغال در شهرستان تأثیر به سزایی دارد از ادارات مربوطه خواست تا بررسی شرایط و تایید متقاضیان تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهد اشتغال زایی شهرستان یک هزار و 193 نفر در سال 1401 تعیین شده بود، گفت: بیش از 114 درصد تعهدها تحقق پیدا کرد و یک هزار و 145 نفر از سوی دستگاه های اجرایی در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

سلیمان نژاد ادامه داد: 243 مجوز در حوزه مشاغل خانگی در سال 1401 از سوی اداره تعاون سامانه مشاغل خانگی ثبت شد که 27 طرح اشتغالزایی به مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون تومان برای اشتغال 38 نفر مصوب و از سوی بانک های عامل پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت و اعمال مدیریت بر پرداخت تسهیلات تبصره 16

لزوم نظارت و اعمال مدیریت بر پرداخت تسهیلات تبصره 16