مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 20:202023-07-14سياسي

نخستین جشنواره پویش مردمی نهال انتظار برگزار شد


نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ «به یاد او نهالی بنشان» پنج شنبه 22 تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.

- نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ به یاد او نهالی بنشان پنج شنبه 22 تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این جشنواره که به همت مؤسسه فرهنگی هنری منتظران منجی، شهرداری منطقه 20، مؤسسه مردم نهاد نهال انتظار، مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پویش ملی درخت یاری و بنیاد علوی برگزار شد حجت الاسلام محمد شجاعی مدیر مؤسسه منتظران منجی، رضا شنگی شهردار منطقه 20 تهران، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی و علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد شجاعی مدیر مسئول مؤسسه منتظران منجی با اشاره به روز مباهله اظهار داشت: مباهله یعنی زمانی که پای عقیده و ایمان بتوانی از جان خودت و عزیزانت برای خدا و اهل بیت بگذری؛ خداوند به عنوان یک سنت تغییر ناپذیر امتحانات مختلفی را برای انسان قرار داده و در فراز و نشیب های مختلف آزمون می گیرد.

وی با بیان اینکه انسان دارای ادعای ایمان در صحنه های مختلف مورد آزمایش قرار می گیرد افزود: خداوند امتحانات مختلفی مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره پویش مردمی نهال انتظار برگزار شد

نخستین جشنواره پویش مردمی نهال انتظار برگزار شد