مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-05سياسي

تخصیص 3400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به مرکزی


معاون امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: 11 هزار و 500 میلیارد تومان در سفر هیئت دولت برای مدت سه سال به استان اختصاص یافت که سه هزار و 400 میلیاردتومان سال گذشته به استان تخصیص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر اسدی عصر چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بخش قره کهریز شهرستان شازند، اظهار داشت: 138 طرح بهداشتی در استان مرکزی در حال اجرا است و در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده که بیمارستان های ولیعصر (عج) و فوق تخصصی زنان و زایمان اراک و بیمارستان خمین از جمله این طرح ها هستند.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی افزود: 11 هزار و 500 میلیارد تومان در سفر هیأت دولت برای مدت سه سال به استان اختصاص یافت که سه هزار و 400 میلیارد تومان سال گذشته به استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: اعتباری که در حوزه عمرانی سال گذشته به استان مرکزی اختصاص یافت معادل اعتبار 6 سال قبل از آن بوده است.

اسدی اضافه کرد: آلایندگی ناشی از فعالیت پتروشیمی و پالایشگاه شازند و برخی دیگر از صنایع ضرورت ساخت بیمارستان را در این منطقه ایجاد کرده بود.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی پایان طرح های اجرایی را از برنامه های استانداری مرکزی عنوان کرد و افزود: اکنون طرح های عمرانی تنها در حوزه درمانی در استان آغاز می شود و در بقیه حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 3400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به مرکزی

تخصیص 3400 میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به مرکزی