مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-14سياسي

راهپیمایی غدیر موجب انسجام ملی شد


امام جمعه رشت با اشاره به راهپیمایی غدیر گفت: اجتماع عظیم غدیر رویدادی عجیب و شگفت آور است چرا که این اتفاق منجر به اتحاد و انسجام ملی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: امیدواریم کسانی که یک عمر به این مرز و بوم خدمت کردن به طرز شایسته ای مورد تکریم قرار بگیرند.

  وی با گرامیداشت روز شورای نگهبان، اعتبار نظر شورای نگهبان هم وزن نظر قانون اساسی دانست و گفت: این نهاد بر حسن اجرای انتخابات و تطبیق قوانین مجلس بر مبنای اسلام و تفسیر قانون اساسی را بر عهده دارد.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به کنیا، اوگاندا و زیمباوه قابل تقدیر است، تصریح کرد: حدود دو دهه از این قاره غفلت کردیم در صورتی که این قاره ظرفیت بسیار مناسبی داشت که نادیده گرفته شد در صورتی که آفریقا قاره ای با ظرفیتی مطلوب در صادرات و واردات و دارای 30 درصد معادن جهان است.

به گفته فلاحتی 65 درصد زمین های آفریقا قابل کشت است و یک منبعی در بخش تولید است و علاوه بر اینکه در بحث تولیدات دارویی نیز می تواند  سالیانه سه میلیارد ارزآوری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی غدیر موجب انسجام ملی شد

راهپیمایی غدیر موجب انسجام ملی شد