مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-19اجتماعي

ثبت 12 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس در ساری


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: از زمستان پارسال تاکنون 12 روز هوای استان برای گروه های حساس در مرکز استان ناسالم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاء الله کاویان بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه پایش آلودگی هوای استان با بیان اینکه کارگروه ماده 14 قانون پاک با هدف پایش صنایع و واحدهای تولیدی فعالیت می کند، افزود اگر آلایندگی این واحدها محرز شود باید از محدوده شهر خارج شود و اگر این مسئله رخ ندهد باید 3 درصد ارزش افزوده را به عنوان جریمه پرداخت کنند.

وی با عنوان اینکه خوشبختانه در استان مازندران مشکلات آلودگی شهرها را نداریمف هرچند در این زمینه آمار اطلاعات خوبی نداریم افزود: در حال حاضر یک ایستگاه پایش هوا در مرکز استان مازندران فعالیت می کند و این ایستگاه آمار دو پارامتر مربوط به آلودگی را پایش می کند.

وی ادامه داد: امسال از محل اعتبارات محیط زیست برای ارتقای سیستم ایستگاه به اندازه گیری ذرات معلق اقدام شده است و امسال اندازه گیری ذرات معلق نیز صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی دو ایستگاه در شهرستان آمل و نکا در دستور کار است، افزود: با راه اندازی این ایستگاه پایش آلودگی هوا در این دو شهرستان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 12 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس در ساری

ثبت 12 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس در ساری