مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:462023-07-22سياسي

آیت الله اعرافی: هیأت های مذهبی در طول سال فعال باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میبد، آیت الله علیرضا اعرافی صبح امروز در جمع روسای هیأت های مذهبی این شهرستان حاضر شد و اظهار کرد:  فعالیت هیأت های مذهبی در رونق بخشی ایام محرم و عزاداری های امام حسین (ع) ضروری است و این مهم باید در طول سال استمرار داشته باشد.

وی با بیان این که ارتباط مسجد و هیأت، روح معنوی و دینی را در جامعه تقویت می کند، افزود: اگر هیأت های مذهبی مانند مسجد در طول سال برنامه جامع داشته باشند بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

مدیرحوزه های علمیه کشور نگاه به فقرا، استفاده از امکانات هیأت های مذهبی مانند آشپزخانه ها و مهمانسرا ها درمراسم های عقد و عروسی طبق شئونات اسلامی را ضروری خواند.

امام جمعه میبد تصریح کرد: هیأت های مذهبی می توانند با ورود به مسائل اجتماعی و ایجاد مسکن و ارائه تسهیلات قرض الحسنه، زمینه ازدواج جوانان و رفع مشکلات آن ها را فراهم کنند.

وی با تاکید بر برگزاری کلاس های آموزشی و تربیت مداح و شاعر خاطرنشان کرد: شهرستان میبد ظرفیت تبدیل شدن به نوحه سرایی ملی را دارد.

آیت الله اعرافی اظهار کرد: همه کسانی که در دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) حضور دارند و یا زمینه حضور مردم را در ماه محرم و عزای امام حسین (ع) فراهم می کنند و هراقدامی را برای روشنایی دستگاه سالار شهیدان و وصل مردم به این دستگاه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: هیأت های مذهبی در طول سال فعال باشند

آیت الله اعرافی: هیأت های مذهبی در طول سال فعال باشند