مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-01اقتصادي

بانک های همدان کم کاری گذشته را جبران کنند


معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: بانک های همدان در حوزه تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 باید کم کاری گذشته را جبران کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان پیش از ظهر امروز معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان به همراه بخشدار، مشاور بانوان فرمانداری و جلالی رییس شورای اسلامی بخش از کارگاه تولیدی در منطقه امزاجرد بازدید داشتند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم همکاری و همراهی بانک ها با تولیدکنندگان اظهار کرد: بانک های همدان در حوزه مشاغل خانگی عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند اما در حوزه تسهیلات تبصره 16 و تبصره 18 باید کم کاری گذشته را جبران کنند.

اسدالله ربانی مهر با بیان اینکه در سه ماه امسال شاهد رشد 50 درصدی در تسهیلات تبصره 16 در شهر همدان  بودیم گفت: بانک ها حمایت از مشاغل خانگی و کسب کارها را در اولویت قرار دهند و در اعطای تسهیلات نگاه حمایتی داشته باشند.

وی  با بیان اینکه عملکرد بانک ها و ادارات شهرستان همدان را در حوزه حمایت از تولید و اشتغالزایی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری پیگیری و رصد می کنیم عنوان کرد: روستاها برای توسعه و ماندگاری مردم نیازمند حمایت مالی و معنوی هستند و برای این مهم باید کارآفرینی و اشتغالزایی را حمایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های همدان کم کاری گذشته را جبران کنند

بانک های همدان کم کاری گذشته را جبران کنند