مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-16سياسي

93 هزار تشکل دینی در کشور فعال است


رییس سازمان هیئت ها و تشکل های دینی گفت: 93 هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می کنند.

- حجت الاسلام مجید باباخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امسال در آستانه ماه محرم در جمع هیئت های با صفای مذهبی اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت حاضر شدیم تا شاهد شور و حال معنوی و ارزشی این هیئت ها در آستانه ماه محرم باشیم.

وی هیئت های مذهبی و دینی استان اردبیل را الگویی برای سایر هیئت های فعال در کشور عنوان کرد و گفت: امسال نیز با انسجام و همبستگی بیشتر عزاداری های ماه محرم، فعالیت هیئت ها و تشکل ها به شکل مردمی در حال انجام است و سعی بر این است تا در زیر خیمه امام حسین (ع) همه آحاد جامعه را به دور از سلایق سیاسی، حزبی و جناحی گرد هم جمع کنیم.

رییس سازمان هیئت ها و تشکل های دینی تصریح کرد: دلدادگان مکتب حسینی در زیر بیرق امام حسین (ع) و خیمه آن حضرت گرد هم می آیند تا عشق و ارادت خود را به ساحت سیدالشهدا (ع) با وفا و اخلاص کامل نشان دهند.

حجت الاسلام باباخانی شعار امسال هیئت ها و تشکل های مذهبی را در زیر خیمه اش یک خانواده ایم عنوان کرد و افزود: خانواده حسینیان کشور به وسعت ایران در ماه محرم ها و نوحه خوانی ها را انجام می دهند تا در سوگ مظلوم نینوا، بار دیگر عشق و ارادت مردم ایران ظهور و بروز واقعی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 هزار تشکل دینی در کشور فعال است

93 هزار تشکل دینی در کشور فعال است