مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-06فرهنگي

آثار نمایشی با موضوع مفاخر مورد حمایت جدی است


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آثار نمایشی با موضوع مفاخر و معرفی چهره های برجسته استانی مورد حمایت جدی است.

- کاظم نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ما در کل استان ها برنامه های آموزشی تابستانی را با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کردیم تا استعدادیابی را در حوزه هنرهای نمایشی و تئاتر شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این برنامه های آموزشی و کارگاه های انتقال یافته های جدید در حوزه تئاتر تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت که انتظار می رود خروجی آن انتشار نمایشنامه ها و تولید آثار نمایشی فاخر در استان ها باشد.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان اردبیل از استان های با قدمت و تاریخچه کهن در عرصه هنر نمایشی است و به عنوان ششمین استان کشور امروز شاهد راه اندازی دفتر انجمن مفاخر فرهنگی در این استان بودیم.

نظری افزود: گروه های نمایشی به صورت حرفه ای می توانند با موضوع و محوریت مفاخر تولید آثار نمایشی و تئاتر داشته باشند که این آثار نه تنها در استان بلکه در تهران نیز قابلیت اجرا خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم تا در قالب هنرهای نمایشی جوانان و استعدادهای ناب را معرفی کرده و برای تقویت آینده این هنر گام های مؤثری را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار نمایشی با موضوع مفاخر مورد حمایت جدی است

آثار نمایشی با موضوع مفاخر مورد حمایت جدی است