مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-23سياسي

آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند


امروز آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: آنان که برجام را با افتخار پاره کردند امروز برای مذاکره با جمهوری اسلامی التماس می کنند و دنبال این هستند دارایی بلوکه شده ما را برگردانند و این مرز امروز و دیروز ماست و این به برکت مقاومت مردم است که دشمن مرعوب و وادار به عقب نشینی شده است.

وی افزود: امروز صادرات نفت کشور از 200 هزار بشکه در روز به بیش از 2 میلیون بشکه افزایش یافته است و آینده جمهوری اسلامی درخشان تر از آن است که تصور می کنیم.

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا همیشه بر علیه ایران ادعا داشت، مطالبه خود را از انرژی هسته ای به نابودی ایران اسلامی تغییر دادند اما با مقاومت مردم بصیر ایران و حمایت آنها از انقلاب اسلامی، ائتلاف بین المللی دشمنان از هم گسست ولی اقتدار ایران در همه جای دنیا گسترش یافت و اکنون بیشتر کشورهای دنیا خواهان برقراری ارتباط دیپلماتیک با ایران هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: سازمان منافقان با اعلام جنگ مسلحانه و تروریستی با ایران و ایجاد جنگ داخلی 17 هزار نفر را به شهادت رساند و با حمایت دشمنان، در جنگ تحمیلی ابزار جاسوسی صدام شد و آمریکا آنها را از لیست گروه های ترریستی خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند

آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند