مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-22اقتصادي

شبانه روز باید برای جوانان وقت گذاشت


استاندار فارس تاکید کرد که باید به شکل شبانه روزی برای جوانان وقت گذاشت و با خوش سلیقگی و خوش فکری از اعیاد و روزهای ملی و مذهبی برای شادی و نشاط بهره برد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس تاکید کرد که باید به شکل شبانه روزی برای جوانان وقت گذاشت و با خوش سلیقگی و خوش فکری از اعیاد و روزهای ملی و مذهبی برای شادی و نشاط بهره برد.

محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای اعلام شده مبنی بر میزان کاهش آمار طلاق در اثر فعالیت های موسسه بهار نکو گفت: بازدهی و اثربخشی فعالیت بهارنکو از طریق تحقیق پژوهشی بررسی و نتایج آن اعلام شود؛ در صورت موفقیت برنامه های این موسسه در کاهش طلاق، این برنامه ها را در سطح ملی ارائه دهید.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه از راه اندازی سامانه ای برای رصد کردن وظایف همه دستگاه های استان در خصوص تکلیف به وظایف خود در ارتباط با قانون جوانی جمعیت خبر داد و افزود: شورای صیانت از جمعیت به صورت ماهیانه تشکیل جلسه دهد؛ آمار و اطلاعات احصاء شده از سامانه همراه با تجزیه و تحلیل آن مطرح و نسبت به افزایش ازدواج و کاهش طلاق اقدام شود.

او ارتقاء هویت ملی و دینی جوانان را اصلی مهم و قابل توجه ذکر و اضافه کرد: برای جوانان باید وقت گذاشت؛ شبانه روزی نیاز به تلاش و کوشش است، با حضور افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبانه روز باید برای جوانان وقت گذاشت

شبانه روز باید برای جوانان وقت گذاشت